1. MOBILNOŚĆ REKLAMY SAMOCHODOWEJ
Samochody mogą się poruszać po różnych obszarach miasta, regionu, czy nawet kraju, dzięki czemu reklama naszej firmy dociera do większej grupy potencjalnych klientów. Ponadto reklama samochodowa działa podobnie jak kampania outdoorowa, ponieważ ułatwia identyfikację i zapamiętanie marki.
2. SKUTECZNOŚĆ REKLAM SAMOCHODOWYCH
Reklamy samochodowe ze względu na swój duży rozmiar są bardzo widoczne, dzięki czemu przyciągają uwagę przechodniów. Reklama umieszczona na aucie jest o wiele skuteczniejsza niż np. tradycyjne ulotki, które zazwyczaj są wyrzucane do kosza. Może ją zobaczyć nawet kilkaset osób dziennie!
3. SZEROKIE ZASTOSOWANIE REKLAMY NA SAMOCHODZIE
Reklamę na samochodzie może wybrać każda firma bez względu na jej wielkość, obszar działania czy rodzaj świadczonych usług.
Warto również wspomnieć, że folia ma także inne zastosowanie – chroni lakier auta przed powstaniem odprysków, rys czy innych uszkodzeń na jego powierzchni. To z kolei przekłada się na znaczne oszczędności, dzięki wyeliminowaniu ryzyka kosztownych zabiegów naprawczych.
4. KORZYŚCI EKONOMICZNE OKLEJENIA SAMOCHODU FIRMOWEGO
Każda firma chce, aby reklama była skuteczna i nie generowała wysokich kosztów. Choć oklejenie samochodu wiąże się z poniesieniem wyższych kosztów początkowych, to inwestycja zwraca się znacznie szybciej, niż w przypadku rozmieszczenia banerów w centrum dużych miast, umieszczenia swoich reklam w gazetach, a już w szczególności w radiu czy w telewizji.
Reklama na samochodzie to skuteczny i relatywnie tani sposób na dynamiczne wypromowanie swojej firmy na rynku. W PointArt ustalamy razem z klientem sposób oraz rodzaj oznakowania auta, aby reklama była efektywna i przyciągnęła jak najwięcej klientów. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą oklejania samochodów.